ketvirtadienis, birželio 19, 2008

Kita stotelė?

Dėl politikos (profsąjungų ir rinkimų) ir projekto pasikeitimų mano darbas prie šio projekto Indianoje gali baigtis anksčiau negu planuota. Kita stotelė - Niujorkas, Montana arba ... vėl Indiana. Niujorke būtų linksmiau, bet ir brangiau. Kaip tik šiandien valdžia paklausė ar aš mėgstu kalnus. vadovybė žino, kad mums Amerikos pietuose per karšta. Įmonės valdžia abejoja, ar pavyks rasti personalo tokiai nuošaliai vietai kaip Montana, bet aš nieko prieš kėlimąsį ten. Jei teks važiuoti į Montaną, pirksiu šautuvą ir medžiosiu meškas. Montana yra laukinė vieta ir man visų pirma siejasi su medžiokle. Net nežinojau, kad Montana turi sostinę. Sostinės vardas - Helena. Helenoje gyvena 26000 žmonių, mažiau negu Ukmergėje. Įmonė turbūt įsivaizduoja, kad tai reiškia tremtį, bet aš nieko prieš paiškylauti laukinėse vietose.



Šiandien padariau neromantiškiausią investiciją kokia tik įmanoma - į kanalizacijos valymo įmonę Singapūre.

Pasirodė nauja iPhone versija, bet nežadu atsinaujint kol kas, nes senasis iPhonas nemažai kainavo, be to veikia puikiai ir nuveikia daugiau nei aš tikėjausi pirkdamas. Tikrina (ne darbo) el. paštą, leidžia naršyti internetą, diskutuoti pokalbių puslapiuose, sekti akcijų kursus, sužinoti orus, planuoti darbus, sekti draugų nuotraukas Flickre. Nežinau ko daugiau benorėt iš telefono. Nebent, kad darbinį užkoduotą elektroninį paštą parodytų, ilgiau veiktų baterijos ir tiktų bet kurios ausinės.

Death Cab For Cutie concertas buvo šlamštas. Vos neužmigau ir galo nesulaukiau. Death Cab For Cutie, Wilco ir panašūs negroja koncertinės muzikos. Nuo šiol pirkdamas bilietus ieškosiu energingesnės muzikos. Tikiuosi Radiohead neeksperimentuos garsu per daug ir nenuvils.

Mūsų įmonė mūsų komandą Indianoje išrinko naujai sugalvoto ketvirtinio prizo laimėtojais, o svarbiausia, kad atsilygins grynais. Tą paskelbs penktadienį. Kito prizo linkiu Naujosios Zelandijos komandai ;)

Šios dienos filmų rekomendacija: 12 Monkeys, The Hunted (aš myliu Tommy Lee Jones), China from the Inside, Dagon, Hotel Rwanda, Sorority Boys, Meet the Spartans ir ypač Juno. Šios dienos antirekomendacija yra begarsis filmas Metropolis (1927 metai).

Komentarų nėra:

Tinklaraščio archyvas